jaha

då va det dax igen då för herr hultman o skriva ngt meningsfullt dravell här!
va ska man börja egentligen:när blir egentligen grenen en kvist??

Har börjat trilla in en hel del jobb här nu ikv ska Anna göra en tiger på hotellrummet o jag ska göra en karp på en av beachkillarna! har hängt en hel del me tattoostudiorna nu på slutet cool som faan!drar till spec o jobbar på söndag i kuala lumpur har inte träffat han på 12år så det ska bli riktigt cool+att det lär väll bli en massa turistande oxå,anna har ju inte vart där förut.när vi väll kommer tebax därifrån så e det inte många dagar kvar innan mike annsluter till turneen,det e ju ngt som vi verkligen ser fram emot+att min far me familj kommer ner i jan o att ev annas föräldrar oxå kommer ner o hälsar på!!!fyy nu har jag spenderat mina 3.5min framför bloggen!
hane underbart hemma i den svenska vintervärmen alla vänner så ser vi till o gör detsamma här i den asiatiska värmen o beacherna!
hane Jocke o Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0