JO studio

Sitter o beskadar Jocke och Johan pa Toms studio i Patong, Jocke far sista handen fardig med bamboo och Johan far en spik intatuerad pa vaden (Toms ide), Jocke ska fa sin spik pa sondag om Tom har ritat en japansk orm fardig, jag vet inte hur jag ska slippa undan, men det ska jag. Johan ar forresten en kund till Jocke fran sverige som kommit till thai, och dryga veckan i patong sa vi har fatt lite nytt blod pa hotellet (och intriger mellan stadtanterna, men det far Johan sjalv beratta om, har el pa ngn annan blogg om han skriver san) :))

Annars jobbar vi pa, Jag gjorde en fenix fagel igar pa en dam fran hong kong, Jocke har gjort en doskalle, rosor pa en underarm idag. Idag var jag in med zack pa hans nya studio i Karon, ser jattefin ut, hjalpt till och satt opp tavlor och forsokt locka in kunder, kan tro det blir bra, bara allt ar klart, men det ska det vara imorgon!

Nu sitter lille Hultman i Berlin och vantar pa att lyfta mot Phuket, sa han hamtar vi opp imorgon, sa da blir det att ata frukost och ta oss till Surin och bada hela dagen!! =)

Sem kom vi ju pa att det ar julafton pa fredag, formodligen kommer vi fira den med en dros australiensare och zack och c:o, men vi far se vad det blir. Jag har laddat hem en massa julfilmer sa man far lite julkansla iallaf, den ar langt borta. Borjar fa lite hemvandar angest ocksa, aven om det kommer bli skont att komma hem pa manga vis, manga man saknar dar hemma, men tror vi kommer sakna manga och mycket nar vi kommer hem ocksa!

Jocke halsar!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0